Üdülőtulajdonosi fórum tárgyilagos összegzése

2022.07.21

Az üdülőövezeti hulladékkezelés a 2012-es hulladék törvény, a 2017-es hulladék kezeléssel kapcsolatos önkormányzati rendelet és a testület határozata értelmében a PEVIK szétosztott (csatolva) tájékoztatójában leírtak szerint valósul meg.

Elhangzott értelmezések és kiegészítések:

- az üdülőövezeti ingatlanokra egységesen (annak használati jellegétől függetlenül!!!) kerül bevezetésre, 

- természetesen egész éves használat is bejelenthető, 

- akikhez az ingatlanához kihelyezett szórólap nem jutott el, azok azt postai úton megkapják, 

- üresen álló telekre nem vonatkozik, 

- igazolhatóan használaton kívüli ingatlanokra évente kérhető a mentesség (ügyintézés: PEVIK) - kedvezmény a PEVIK honlapján ismertetettek szerint igényelhető, 

- hulladék szállítás az év minden hetén (hulladéknaptár mellékelve), 

- nem kötelező mind a 26 zsákot megvenni, 

- a zsákokat nem kötelező teljesen megtölteni, 

- a zsákok átadási pontra való elhelyezésére nincs kötelező időpont! Lehetőleg a szállítás előtti 24 órában történjen. 

- akinek igazolható módon nehézséget okoz a hulladék átadási pontra történő elvitele, az önkormányzatnál igényelhet segítséget, 

- fix időpontú lomtalanítás nincs, azt mindenki egyénileg kell intézze a PEVIK-nél. Átadási pont időjárás függően az ügyintézés során egyeztetendő, 

- zöld hulladék kezelésének módja a szórólapon tisztázva. Gyűjtpont egyeztetés alatt!!!! 

- Az átadási pont bekamerázását az önkormányzat intézi. 

- Zárható átadási pont mielőbbi kiépítését minden érintett fél szorgalmazza és lehetőségeit keresi. 

- A folyamatok optimalizálása minden érintett fél érdeke. 

- Kérdések esetén Eged István Renátó a PEVIK ügyvezető igazgatója munkaidőben elérhető.