Üdülőtulajdonosi fórum tárgyilagos összegzése
Az üdülőövezeti hulladékkezelés a 2012-es hulladék törvény, a 2017-es hulladék kezeléssel kapcsolatos önkormányzati rendelet és a testület határozata értelmében a PEVIK szétosztott (csatolva) tájékoztatójában leírtak szerint valósul meg.
Elhangzott értelmezések és kiegészítések:
- az üdülőövezeti ingatlanokra egységesen (annak használati jellegétől függetlenül!!!) kerül bevezetésre,
- természetesen egész éves használat is bejelenthető,
- akikhez az ingatlanához kihelyezett szórólap nem jutott el, azok azt postai úton megkapják,
- üresen álló telekre nem vonatkozik,
- igazolhatóan használaton kívüli ingatlanokra évente kérhető a mentesség (ügyintézés: PEVIK) - kedvezmény a PEVIK honlapján ismertetettek szerint igényelhető,
- hulladék szállítás az év minden hetén (hulladéknaptár mellékelve),
- nem kötelező mind a 26 zsákot megvenni,
- a zsákokat nem kötelező teljesen megtölteni,
- a zsákok átadási pontra való elhelyezésére nincs kötelező időpont! Lehetőleg a szállítás előtti 24 órában történjen.
- akinek igazolható módon nehézséget okoz a hulladék átadási pontra történő elvitele, az önkormányzatnál igényelhet segítséget,
- fix időpontú lomtalanítás nincs, azt mindenki egyénileg kell intézze a PEVIK-nél. Átadási pont időjárás függően az ügyintézés során egyeztetendő,
- zöld hulladék kezelésének módja a szórólapon tisztázva. Gyűjtpont egyeztetés alatt!!!!
- Az átadási pont bekamerázását az önkormányzat intézi.
- Zárható átadási pont mielőbbi kiépítését minden érintett fél szorgalmazza és lehetőségeit keresi.
- A folyamatok optimalizálása minden érintett fél érdeke.
- Kérdések esetén Eged István Renátó a PEVIK ügyvezető igazgatója munkaidőben elérhető.